برند چیست؟ عناصر اصلی برندسازی

برند چیست ؟

برند مجموعه‌ای از وعده هاست. تعاریف کامل‌تری از برند در ادامه ارائه شده است؛ برای ورود به دنیای برندسازی این تعاریف را به خاطر بسپارید:

  • شما برندتان را از طریق ایجاد اعتماد به یک وعده خاص می‌سازید. وعده شما نشان دهنده این است که چه کسی هستید، چه وعده‌ای داده‌اید و چه مزایای منحصربه‌فرد و معناداری ارائه می‌کنید.
  • شما برند خود را طبق اطلاعاتی که مردم از هر بار ارتباط با نام، پیام یا سازمان شما به دست می‌آورند، می‌سازید. فرقی نمی‌کند این ارتباط از طریق جست‌وجوی اینترنتی، وب سایت شما، رسانه های جمعی، تبلیغات، شهرت، سخن دیگران، تجربه خرید، خدمات مشتریان ، صدور صورتحساب و یا هر راه دیگری باشد؛ تمامی این موارد بر ادراک افراد از برند تأثیرگذار است.
  • از طریق تقویت دائمی وعده برند خود، می‌توانید آن را قوی‌تر کنید. اگر برند شما با آنچه انتظار می‌رود مغایر باشد، چنین تجربه‌هایی اساساً وعده شما را خدشه دار می‌کند، به برند ضربه می‌زند و نهایتاً شهرت شما را به خطر می‌اندازد.

 



منبع: http://modireforosh.blogfa.com/